Lidt info

Udtagelse til OL
Mon ikke vi har kigget efter de rigtig gode resultater i et stykke tid, men jeg skal da love for de danske deltagere fik sat turbo på bådene i Luzern i sidste uge, som var den sidste mulighed for at kvalificere sig til OL. Det blev da til et sandt festfyrværkeri af glæde over at hele 3 både yderligere kvalificerede sig til OL, og mandskaberne er nu også udtaget. Fra BR er Frida Sanggaard udtaget, og Frederik Taulbjerg er træner for dameotteren.
Vi glæder os meget til at følge jer til OL.
Endelig vågnede pressen op af tornerosesøvnen, og fandt ud af, at dansk roning stadig lever i bedste velgående. Man kan høre et længere interview med coxen på dameotteren, Sophie Østergaard, på DR LYD - Liga, fra d. 29.5. https://www.dr.dk/lyd/p4/liga/liga-2024/liga-13652402223

Frida umiddelbart efter løbet i Luzern

Fødselsdag d. 4.6.
Hvis du skal være med til at fejre klubbens fødselsdag skal du tilmelde dig i Klubmodul senest i morgen d. 2.6. kl. 23.59. Der bydes på grillmad med tilbehør, kager og kaffe/te, taler og gæster udefra.
Vi har fået melding om, at den nye inrigger desværre ikke når frem til på tirsdag - måske til Skt. Hans.
Der satses på vi kan være udendørs, så tjek vejrudsigten inden. Det ser desværre ikke ud til at blive særlig varmt.

Motorbådskort
Der er ret mange, der har meldt ud, at de gerne vil have motorbådskort. Inden skal man udfylde en blanket samt vedlægge et vellignende foto. Blanketten ligger i tidsskriftholderen i Pejsestuen. Udfyldt blanket med foto lægges i min skuffe på kontoret. Deadline for aflevering af blanket og foto er d. 16.6.24.

Skt. Hans
Igen i år står vi for Skt. Hans aften på Rostadion, og vi har været så heldige, at Sigurd Barret kommer og underholder.
Vi har også et ro-event på tegnebrættet. Mere om det senere.

Vores smukke rhododendron.

Rigtig god og dejlig sommerweekend

På bestyrelsens vegne