Info omkring Sorø Regatta d. 6. og 7. juli 24

Jeg har modtaget nedenstående fra trænerne:

Den første weekend i juli er der Sorø Regatta, og der er vigtige informationer her:

1. Bådtraileren pakkes torsdag kl. 18.00 - man skal derfor stå klar med sin båd rigget af og klar til at lægge på traileren til denne tid.
2. Alle dem, der skal ro i weekenden (uanset alder) skal tilmelde sig på Klubmodul. Der er en tilmelding for dem, der skal spise med og en til dem, som kun kommer for at ro.
3. Alle roere og tilskuere er meget velkomne i Bagsværds telt under regattaen. Der vil være lidt lækker forplejning til alle tilmeldte roere om formiddagen.
4. Alle deltagende roere forventes at være med til at rydde op efter regattaen - det gælder både at pakke lejr sammen, læsse bådtrailere OG læsse bådtrailerne af i Bagsværd Roklub igen søndag aften.
Vi glæder os til en god regatta.
Hilsen trænerne

På vegne af trænerne